Alla inlägg den 21 juli 2015

Av csa - 21 juli 2015 21:58

Färgrik dag idag. Gråtrist är nog andras ordval i detta landet. 

Den typ började såhär för oss iaf...


 

(Måste få tillägga här i minnesbanken att det var på MINA ställen dessa fanns. INTE i grisskogen som sambon fick mig att ränna runt i!!   Fi fan!! på ren svenska. Jag har ögon i nacken när jag går där. Förväntar mig nåt nöff hela tiden.   )


Skönt att få släppa hundarna fria och bara gå och strosa, leta kantareller. Inte förrän på hemvägens sista metrar började det ösregna.

Och har väl sen dess nästan pågått hela dagen. Återigen jäkligt nöjd med att gräset blev klippt igår. 


Även dessa godingarna börjar äntligen ta fart även här. Jo. Det är sant. Vi har typ 50 plantor och NU börjar de bära frukt. Som fåglarna inte snott redan det vill säga. 

 

Farligt goda för min mage.


Med andra ord...en perfekt regnig innedag idag.

Tvättat, rensat svamp, planerat nya mål. Men lite fritid behöver man ju också. 

Så en tripp till Bokhandeln fick det bli. Jag sträckläste ju slut på Sarenbrants 2 första böcker i Sunne liksom. Och en semester utan böcker är förbjudet i min värld.


 

Välkomna hem!!   Har redan sparkat igång Vila i frid.


Har nu städat upp mig själv också från campingen. Hehe...nästan helrenoveringsbehov. Bara håret som nu behöver få sin nya färg. Ska bara bestämma mig till 100% först. 


 

Naglarna har iaf fått färg på rätt ställen. Älskar turkost!!!


Imorgon blir det jobb. Och Hallsta Möbeloutlet tror jag faktiskt. 


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards