Alla inlägg den 26 juli 2015

Av csa - 26 juli 2015 19:34

Har man backspegeln inställd så måste jag påstå att jag är väldigt nöjd med hur dessa 2 veckorna varit!!


 


Därtill kan ju tilläggas GV:n. Rabatten är jordad. Vänta hem "alla" jag ska råna på taklökar nu. 

Målandet av huset som inte riktigt blivit klart men väldigt mycket på god väg.

Ätit och druckit gott. 

Upplevt nytt och skrattat gott. 

Haft massor av avkoppling. Det viktigaste av allt när ledighet inte är en vardagssyssla. Tro mej. 


ca 7 km blev det idag. 1 av dem var kvalmig och solig. Sen var det åska och dusch! Men det finns ju faktiskt en skön känsla i att bli sköljd enda in på skinnet. Ljuger inte. Hade inga regnkläder på oss. Spelar roll? Ju mindre kläder på, ju mindre kläder att torka sen. Och när man redan är dränkt så är det ju bara att plöja på genom allt.

Dessutom var det ju varmt vatten som föll så man blev inte ens kall. Smått missnöjd på att det inte blixtrat och åskat mera!!! Ljuger inte nu heller. Jag gillar det!! 

Hitta hav av kantareller!!! Jovisst. Nytt ställe. Mitt ställe säger jag!!   


Ganska kul att nya hundblåsen kom igår. Idag fick den bekänna färg. Alldeles lysande resultat. Torra och fluffiga hundar. T o m Doris fick sig en blåsning. Hehe... 


Ser bara ett problem med idag.

Hur sjutton ska man kunna somna i tid?   Går jag och lägger mig 2...är det någon idé att sova alls då? 


Dags för middag!! 

Och smida lite planer...   


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards