Alla inlägg den 23 juli 2015

Av csa - 23 juli 2015 02:10

Ooops. Det blev visst mer än natt innan jag hittade i pyjamasen och TV:n idag. Nåja.

Jag har ju S E M E S T E R!!!   


Har faktiskt för en gångs skull tagit mig en stunds surfande på lite hemsidor.

Det var inte igår. Och det förstår jag. Nu.   


Alltså. Vad är det som händer med folk? Det ska bräckas, späs på, skönmålas och pyntas så man tror jorden ska gå under imorgon och man måste vinna "kampen" innan dess. Eller?!

Jag blir inte chockad. Det har liksom gått över för många år sedan. Men...jag får bara mer och mer känslan av att jag gjort en del val. Och jag valde inte fel. 


Ett rätt intressant samtal ringde in.

Tänk va man kan få höra på kort tid. Inside-info. Men det är ju kul att man kan få vatten på kvarn utan att man behöver jobba för att höra/leta/få veta.   Nu är valp klar iaf.   Eller två egenligen. Fast inte just denna veckan. Men här har ju hundarna det toppen. 

Jobb hade jag visst också på g.

Tänk så det skulle bli!!   


Hundgården har fått lite hjälp idag. Sambon krigade med brännässlorna så det stod härliga till. Och tippen fick lite mat. Skall gjutas lite. 

GV fick ett tak. Jag har inte bestämt mig ännu vad jag tycker om det. Haha!!

Hann inte till Outlet:en.

Hann tömma all tvätt från resan. Dags att packa om. 

En hund badad. Skönt när de kan soltorka klart. Vart är det dåliga vädret alla talar om? Inte här. Hett och soligt. 

Och håret fick visst en kulör jag får bli bekant med imorgon.   


Nehepp. Mer än så hann man inte med "idag". Ska nu ta nåt kapitel och fortsätta glädjas åt alltet.


 

Dags att ta gosedjuret under armen och 


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards