Alla inlägg den 16 januari 2010

Av csa - 16 januari 2010 19:00

Igår var jag tillbaka på jobbet igen. Det gick fin-fint. Eller ja nästan...det funka om jag ska va riktigt ärlig ...och det ska man väl?!
Timmarna bara panga på och massa datajobb blev iaf gjort. Nöjd!

Dock hade jag väl lite "bus" för mig också.
Andra ringer Helpdesk för rådfrågning och får guidning per telefon för problemlösning...när Jag ringer  - får de utryckning.  Men jag är ju till för det - att skapa jobb liksom.  Eller var det inte därför jag fick anställningen?? Har jag missat nåt nu igen??

Kvällen fortlöpte med dansanta steg och popcorn typ...

Nyss hemkommen från dagens aktiviteter.
Hela familjen + Johanna, Linus och Fempa hängde med till Västerås och BUSBORGEN! Så att barnen är ganska nöjda och trötta nu är väl inte ens att ta i i uttalande. Jag och Hanna tog med oss Fempa och Bosse på en långpromenad på stan. Mkt nytt att titta på för hundarna men deras största problem var att man inte kunde leka och skutta lösa. Koppel vaffödådå??  Bonnhundar...
Mitt största problem var (helt otippat) att försöka hitta tillbaka efter en timmes vandring bortåt... Hittade iaf McD där mitt i smeten så jag kände mig iaf lite trygg i att inte behöva svälta en längre stund, utifall att...

På hemvägen blev det Djurmagasinet för ben-handlande (ff 150 spänn för 10 stora ben ) och så lite nytt åt Roffe också såklart... Ska En skämmas bort - ska Alla!  Ooops katterna glömde jag...men de är ju ganska nöjda bara de får håra ner och det gör de ju med råge varenda dag. Alla dagar är tävling i nedhårning liksom.  

Nu blir det lugn kväll med lite slösurf. Ska ta och nätshoppa lite kläder också tänkte jag. Ser fram emot kvällens höjdare - "Lisas soppa" som vi kallar den här hemma. Det var så länge sen och den är sååå god. Jo, mat kan man vara kär i.  Sen tror jag att jag ska "tjuvkolla" på nästa Johan Falk - Vapenbröder. Vid närmare eftertanke så har jag ju faktiskt (alla?) 6 filmerna här hemma nu så det kanske blir ett Falk-maraton av dem alla innan jag är klar?

För övrigt så har jag mest en sak i skallen nu - jag vill nästan desperat gå och se Snabba Cash!! Men det kommer inte ske idag och inte imorgon... Rom byggdes inte heller på en dag. Sägs det...


//Stina

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards