Alla inlägg den 6 januari 2010

Av csa - 6 januari 2010 17:45

Vad är detta med BloggWorld? Måste jag byta nåt nu eller vaddå?? Näe...då lägger jag ner tror jag...

//Stina
 

Klurar vidare..

...jag är för omväxlingen seriös.
Har klurat vidare idag...och har ff inte riktigt bestämt mig...men tankarna går nåt i stil med:

  • Är det kanske dags att avskaffa bloggeriet?
    Den 25 januari har denna roat mig i 3 år tror jag det är.
  • Eller ska jag skaffa mig en ny - och släppa mitt "alias"?
  • Hitta en ny plats bara? Rekommendationer på bra bloggar kan ju då behövas - Tack!
  • Vad gör ja med denna? Om jag lägger ner...ja då läggs den ju självklart ner...men om jag skaffar en annan?
  • Eller ska jag flytta den här till det där Bloggworld som den är?

...hm...

...hm...hmmmm...


//Stina
 
Kommentarer:
Elin:
Jag gillar din blogg. Främst för den lilla kalendern du har uppe till vänster. Varför byta? Erbjuder någon annan blogg dig mer? Jag tror det är rätt lika på alla. Iallafall de som är gratis... Det kanske inte din är? Hihi.. Det är isåfall det där sättet du laddar upp bilder på som skulle kunna vara minus (vill minnas det var lite krongligt).
Kram kram
 
Pernilla o Bonzo:
Nej, inte ska du lägga ner bloggen, måste vara en av de dummaste funderingar du haft
Vad ska jag då läsa till frukosten?
Klart att Lundbacken ska ha en blogg med mycket skratt och fina bilder i!!!
Kram
Pernilla
 
Ingrid:
Vad du än gör så lägg INTE ner ditt bloggande.
Nej Stina, din blogg har blivit en viktig del av mina rutiner.
Och rutiner ska man INTE rucka på.

Kram / Ingrid

 
Svekhult-ia:
Plättlätt!!
- Absolut INTE avskaffa bloggeriet!! Lägger Stina ner så får Blogg-Bella & Schulmann & Birro å allt vad de heter också lägga ner isåfall, så det så! Då finns inga bloggar mer!
- Du får släppa ditt alias om du känner för förnyelse, mig spelar det ingen roll bara du är du! Och flyttar du till Bloggworld så kan du skapa ett nytt alias men ändå ta med de gamla inläggen. För dem får du inte släppa. Det är skitbra att veta vad man gjorde för tre år sedan!
- Så, häng med mig till BloggWorld - det är ju ändå där alla gamla Blogtownare kommer att hänga i framtiden!!

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards