Alla inlägg den 7 januari 2010

Av csa - 7 januari 2010 17:45

Bara för "Er" då...

Imorse var det inte så ensamt på vägen till jobbet. Lyssnade på en gallskrikande sopptanksmätare i bilen typ heeela vägen till jobbet. Suck... Men det höll en som sagt vaken!  Imorgon kanske man kan få lyssna på radion ist...

Jobbet har gått i en rasande fart. Gillar att jag haft fullt upp och faktiskt lärt mig nåt!  En gammal sur "tik" kan lära sig "vacker tass" ff   Timmarna gick...och hem fick jag åka med sambon som kom till min "räddning" (med tankkortet). På vägen hem tog vi en liten omväg...var ute på "span" kan man kanske kalla det...hehe...ska nog inte säga mer om det ännu. Men man kan kanske kalla det framtidsplaner.

En ganska lugn kväll blev det. Hamstern i full rulle i sin boll, jagades katter, hundar och barn var väl det mest actionfyllda momentet.  Tuffingen där! Bäst är nästan när han sitter öga mot öga med ena katten och helt kaxigt sätter sig på bakbenen och nonchalant tvättar sig. Ser nästan ut som han räcker ut tungan liiiite längre än nödvändigt åt henne...

Helt sjukt att det redan är fredag imorgon?! Vart tog veckan vägen?? Med raska steg kliver vi mot midsommar, märker ni det? Me like!!!

Måste dock springa i säng nu...brukar ha lätt för mig att gilla kudden speciellt på fredagsmorgonen. Förstår inte varför??  

Gonatt och Tack!


//Stina
 
Kommentarer:
Camilla:
Måste säga nåt om gårdagens blogg. LÄGG INTE NER!!!!!!!!!!! Det är ju du som förgyller vissa dagar. Får man inte ett skratt någon annanstans kan man alltid läsa dig blogg. Spännande med framtidsplaner. Dessa inlägg gör ju också att du inte kan lägga ner. Vad ska man då hålla utkik efter. Kram från Silverhöjden
 
Sinnika:
Ni drömmer också, vi med. Kan tipsa om mer drömmar http:// www.karlsonhus.com/ 1/1.0.1.0/396/3/ väldigt fina hus. En blogg jag tyckte var trevlig som så många andra är www.humlebacken.blog g.se också lite kul drömning.

Må så gott

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards