Alla inlägg den 28 januari 2010

Av csa - 28 januari 2010 19:15

Livet går vidare. Just nu bara lite saktare...och lite stelt krokigare.

"Lyckades" idag.  Som den He-(wo)Man jag är...
Ett stycke modell stor-låda skulle jag snabbt flytta var tanken. Hade hjälp å allt! Men så liksom röck jag upp den från golvet och vred mig för att gå iväg med den i samma rörelse... Först så kändes det bara som "nåt hände" men överkomligt...sen när jag fortsatte lyfta grejjer efter fikat så hände nåt värre med grogrund på det första... AJ!!

Har precis gjort slut på allt varmvatten för att det var jättebehagligt...och ska tigga till mig massage och smärtsalva nu... Är nog fit for ny Lyft-fight imorgon igen! Eller näe...nu ska jag vila mig i form har jag visst lovat...

Och imorgon ska jag införskaffa en dörrstopp till badrummet. Annars är det slutpussat på Bosse!  Kattlådan äro nyaste uppfinningen i hans liv...

//Stina
 
Komm.:
Sanna:
Aj aj, slit inte ut din stackars rygg. Det är många år kvar tills pensionen. ;o)

Tips: kattlåda med lock och svängdörr håller större bernerhuvuden borta från "godsakerna".

Kramar från oss.
 
Anneli:
Hallå !
Visst är de rara de små liven som städar kattlådan åt en Deras andredräkt efteråt går inte av för hackor heller
Hoppas att du får ordning på ryggen.
Kramkram ANneli

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards