Alla inlägg den 4 mars 2011

Av csa - 4 mars 2011 21:07

Inte nog med att det är fredag. VILKEN fredag det varit!!!


Jobbat med det jag tycker om allra mest   Det är nyttigt, det är skoj och jag vill verkligen lära mig ALLT om det!! "Morsan" jublade i ett sms när jag påtalade att jag blev färdig med hela härligheten innan jag gick hem.


Sen ringde telefonen vid 2. Sambon. Den långa väntan, spänningen...önskan... Nu är det över. Och med det bästa resultatet. Han har fått nytt jobb!! Ett jobb jag tror han kommer älska. Ett socialt jobb och inte någon likhet med det han har nu - så osocialt det bara kan bli. Fattar inte att han stått ut så länge som han har. Det är så INTE han.

Men nu hoppas jag det går prima på alla vis. (Vilket jag faktiskt tror det kommer att göra!! Han kan sånt han tar sig för!!) Äntligen en önskan som gått rakt i mål!!!   


I helgen har han dock jobb, jobb, jobb.   Så tråkigt! Vet inte alls vad jag och tjejerna ska hitta på. Ida har fortfarande feber!!? Nyss 38,2 och hon är inte frisk. Snart en hel vecka... Och den andra är "däppt i däsan". Blir det jag som får vab:a nästa vecka kan man undra...hm...har inte tid!!!

Ska ju gå en kurs nästa vecka bl a.


Nepp. Tillbaka till fredagsmyset nu! Har jag tur så har tjejerna lämnat lite popcorn åt mig!

Kram till alla mina vänner.


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards