Alla inlägg den 16 mars 2011

Av csa - 16 mars 2011 23:06

Det bra med idag är att vi kom oss iväg och handlade de sista födelsedagspresenterna till Hannah.


Ännu en bra sak är han Frank, fåret, Tele2. "Han" lyckades idag fixa min räkning...och resultatet blev +440kr för mig. Bra där!!


Mindre bra är...som vanligt...mellandelen på mig.  


Men det är väl bara att acceptera (om man nu ska göra det...då den varit lack sen i fredags..). Men just nu orkar jag inget annat än vila mig.


Jag ska dock kämpa för att komma till jobbet imorgon.

Ska åka på lite studiebesök och lära mig en hel del. Det är planen iaf.

Så imorgon kämpar jag!!


Men...det ska blir skönt med helg. Den ska SLAPPAS rakt av. Vet att vi kan få användning av minst 1 av Hannahs presenter för att lyckas med det...


Lite/mycket ARG är jag också idag. Nytt fult stenskott i framrutan fick vi när vi åkte till stan. Förbaskat också!!! Hoppas att bilfirman kan fixa det utan att byta hela rutan!!!


Dags att försöka sova lite. Kura ihop mig torde iaf inte vara nåt problem. Värre att ta mig upp imorgon...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards