Alla inlägg den 7 mars 2011

Av csa - 7 mars 2011 20:17

Jag förstår verkligen inte.

Yrseln är tillbaka. Illamående som efternamn.

Vart kommer de ifrån? Ja, nacken självfallet. Men...hur?? Det är ju mer regelbundet än något annat i mitt liv. Men jag hittar inte sammanhängandet? Vad är det jag gör som gör det återkommande???


Nacken är en plåga!!!!


En sån här har jobbarkompisen Madde. Det är ett fasligt bytande på handled med den hon har. Har inte frågat varför/hur/när...men varje gång hon "gnäller" så ska hon byta handled att bära detta på.

Varför...ingen aning...det är nog bara grejjen med det hela.

  

Tre till mig, tack!


Det handlar inte om gnäll egentligen.

Gnäller gör man om man inte har en anledning.

Jag har anledning(ar). Alltid!!

Vore allt som jag ville och förtjänade så hade jag ju inget att gnälla på!!

Har jag inte rätt så säg!!    


Ska nog komponera ihop ett eget armband.   Eller några... Tänkbara texter...??

  • ALLTID RETAR DET NÅGON
  • JAG HAR ALLTID RÄTT - OM DU FRÅGAR MIG!
  •  GODIS
  • LP1 LP2 DOREMIS FALCON BEAR

Och en...absolut inte att förglömma...

  ida & hannah   


De här va ju en rolig tanke.   

Undra bara vart man kan beställa/göra ett?? Eller 17??


Dr Lola har ordinationer för mig. Vart är massagepersonalen???


Kram på alla Ni goda ting i mitt liv!   



Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards