Alla inlägg den 9 mars 2011

Av csa - 9 mars 2011 23:51

Stressig förmiddag...

Lunch

Eftermiddagskurs i en annan del av stan.

Jösses vilken..."måttligt trist" herre som håller i kursen. Inte ens en förhöjning i ljudnivå när han drar ett skämt...  

Jäspade...kliade mig i de ständigt ihopfallande ögonen...petade på Jimmy (så han skulle vara vaken)...gungar på stolen...rita lite...jäspade...


Kom hem!

Har myst med Hannah och Ida i soffan med kaminens värme bredvid oss nästan hela kvällen... Brrrr:igt ute ju.

En och annan uppläxning hann jag också med. Småttingarna måste ju får sånt också. Av någon!! Pappan deras...ja han kan glömma det där med att försöka få hyfs på dem!   


Och nu är det natt sörrni.

Imorgon...ja då ser det ut som han där uppe hade tänkt ge mig den ultimata förnedringen av dem alla. Snö?? På min födelsedag???

SNACKA om $i]££}#%% h½/y jäkel!!   


Skickar med en glad truddilutt här nedan att lyssna på.

From Me to You skulle man kunna säga.   

http://www.youtube.com/watch?v=h_aOu03kmDU


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards