Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Worst ever!!

Av csa - 18 mars 2011 20:18

Vill bara radera att den här dagen finns/har funnits.

Finns ingenting av godo att skriva ner. Usch!!!


Vad sägs om att...

...börja dagen utan att ha sovit många minuter under natten pga magsjukan? Ingen vanlig enkel magsjuka utan "min" mag-sjuka som bara verkar bestämt sig för att stanna...

...klarade inte av att åka till jobbet. Kroppen helt död och sååå trött...

...barnen fick stanna hemma, då jag inte visste om jag skulle klara av att hämta dem. Och det var ett bra val med eftertanke. Tur för mig att jag har så duktiga tjejer, för de "stackarna" har fått tagit hand om sin mamma idag.

...mitt i allt h-vete så börjar Falcon spy också. Och inte en gång eller fem...utan massor av eländet i stort hela dagen... Det äckligaste jag vet är kräkor. Och allra helst NU när jag mår så illa av mig självt...

...och så kan man ju inte sluta fundera över VARFÖR han beter sig såhär? Är det ett dåligt tecken på något...?...

...en hel jävla decimeter (om inte mer) med snö kom det idag också!! Det är mitten av mars va? Försvinn elände!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

...plogbilen kom vid 18-tiden och ploga in ALL blötsnö åt vårt håll!! Vet vad jag har att göra, som jag inte klarar av, imorgon...

...mår fortfarande jätteilla och har fruktansvärda smärtor emellanåt...

...kroppen är som en disktrasa och huvudet i tusen bitar...


Jag HATAR den här dagen!


...sambon är nu också bortrest. Roligt för honom. Men jag ÄR sjuk och hade behövt honom här nu mer än någonsin...  


18 mars - dra åt helvete!! Ja, nåt bättre kan jag inte säga, jag är ledsen för det ordvalet för känsliga läsare...men...



 
 
Ingen bild

sivs

19 mars 2011 06:42

Hej Stina.Hoppas att du snart kyar på dig,snart är det vår,föresten ett stort grattis till förra helgens bravader.Kram Siv.

csa

20 mars 2011 18:00

Tack Siv!
Jag har alla planer på att repa till mig. Min allra högsta önskan att få leva "normalt".

Absolut är det snart vår!! Underbart!!
Tack även för förra helgens bravader...helt sjukt resultat blev det. Glädjande!!!
Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards