Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Nånna plan...

Av csa - 21 mars 2011 22:20

Nu sörrni har området mellan öronen tänkt till. Det rykte inte ens.


Jag tänker inte skriva om vad...för då får jag nog alldeles strax skriva att det inte gick vägen... Men OM det gör det så lär ni få läsa det här!


Jag måste dock påtala en litta grej...


Det har varit en bra/bättre modell av dag idag!

Men. Nu ska jag sova. Jag och FALCON!   


Imorgon blir det jobbigt...men förhoppningsvis bra slut!


Gonatt!

 
 
Ingen bild

Sinnika

22 mars 2011 16:12

Blir ofta full i skratt när jag läser dina inlägg. Tänkte på första raden, du är rolig du!

Hoppas din mage känns åt det bättre hållet. Inte äta paprika och lök, inte bra för magen, ajajaj. (fast det vet du redan såklart)

Kramziz

 
Ingen bild

Solstrålen

22 mars 2011 19:12

Jag vill att du ska få 3 önskningar uppfyllda. Ett jobb med underbart bra lön, en frisk kropp och ett stort hus för din stora familj <3

 
Stine

Stine

22 mars 2011 22:45

Ja, kom til Oslo! Vi kan pakke litt, vi kan shoppe på IKEA, vi kan trene lydighet, vi kan pakke litt til, diskutere tapet, og ta en shoppingrunde til på IKEA - vi må sikkert ha middag der og??? :D :D :D

http://latruda.zensible.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards