Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Many pieces

Av csa - 8 september 2012 11:07

Lördag. Helg. Ledig. Vädret är helt skapligt också.

Härlig dag när man kan göra allt och lite till med familj och vänner för att alla är lediga (oftast) med möjligheter till det mesta.

Eller...


...så kan man befinna sig i soffan/sängen utan backup.   


Dessutom så värker skallen sönder sen igår och förkylningen har börjat knacka på dörren. Bihålorna...*svär*...   

Men jag tar DET hellre nu än sen.


Har många gånger funderat. Fnissat åt utseendet. Svurit över det sjukt höga priset. Men jodå. Man kan inte neka sanningen. Jag ska ha en!! Bara det att "uppfödaren" beskriver den med: "...ett plagg med ett äkta statement - Who cares!"  Som om jag skulle blivit nämnd.


 

Färgen i fokus.

Ingen OP detta utan en "snikrare" variant.

Men jag ska nog ha en äkta allt. Det är jag värd!!



Behöver kaffe. Något jag får åka och inskaffa med andra ord.   Lägenhet centralt är fan inte nåt som låter illa i mina öron. GÅ till affären på 3 röda, jatack!!

Vi hörs sen. Jag har tiden.

 
 
Ingen bild

Ejlert

8 september 2012 16:03

KLART du ska ha en Onepiece!! Dom är sköna. Inte snygga, men vem bryr sig om det när dom är så sköna :)
Jag har 2 förslag till dig:
http://www.onepiece.se/shop/product/view:LO10008
eller vad sägs om denna? ;)
http://www.onepiece.se/shop/product/view:PT12011
Och du, om du inte har för brottom med den så får jag "rea" erbjudanden ibland på mejl om du vill ha liiiite billigare, fast du är värld orginalpris oxå :)
Kramar om

 
Ingen bild

Stajna

9 september 2012 09:05

Jaa Ejlert!! Va snäll du är!! Dock tror jag att vi ska köpa en fejk rosa...men en svart i riktig är mitt mål!! Har inte hunnit beställa än =)
Du är gulligast i världen "du är värd orginalpris..." <3
Saknar!!!! Kram

 
Ingen bild

Ejlert

9 september 2012 16:04

Du vet att det är jul snart va? Nu ska du lägga pengar på din kommande semester tycker jag och så tycker jag du jojnar ungarnas önskelista till tomten där nr 1 blir just en onepiece ;) vad sägs om den? kramar

 
Ingen bild

Stajna

9 september 2012 16:40

Han brukar ju missa mina önskelistor...men i år kanske han också missat att jag varit "snäll"?! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards