Alla inlägg den 26 september 2012

Av csa - 26 september 2012 22:07

Hallelulja. I´m slitet trött nu.   


Lång dag. Tidig morgon. Vidare har det hastats mellan Arboga och Västerås med några smådrops i Hallstatrakten däremellan...

Så när jag äntligen var hemma igen vid 19-20-tiden så var det ju nästan komakänning...  Tanta är gammal å trött i vanliga fall liksom. Gissa nurå.


Regnet som öser ner hjälper inte så bra till att få igång en kan man säga.


Men att få träffa min Solstråle idag var ju ungefär sååå mysigt så jag fick gåshud. Bara titta och lyssna på vännen kändes sååå bra!! Även om hon bara är hemma ett pyttetag från "Sandlådan" så gav den lilla stunden idag en mkt fin känsla inombords. Saknat dig Ejlert!!!! På riktigt!!   


Gjort optikern idag. Fick ungefär det svaret på fyllebrillorna som jag misstänkte. Guben har typ inte satt min styrka på dem alls. Inte konstigt att jorden blev suddigt gungande...   Men nu är de inlämnade och förhoppningsvis blir det rätt-rätt nästa gång då. Gör om...Gör rätt!


NU mina vänner är det natt för mig. Regnets piskande mot rutan kommer söva mig i blixtens hastighet...


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards