Alla inlägg den 14 september 2012

Av csa - 14 september 2012 19:12

...i helgen med järngrepp och surrar fast den!!   


Den här veckan har varit sjukt lång. För att vara ärlig, hela 45 timmar arbetstid. Fint att ha lite timmar till vad som komma skall... Men efterkloksamheten säger att det räcker med normalare tider framöver nu ett tag. Bara för att man känner sig "bra" nu så behöver man ju inte slita ner sig. Hösten är lång. Vintern är inte nådig...

Kan man hoppa vintern? Jatack!!!

När jag blir riktigt rik...då ska jag njuta vinter och snö. Deal. Ni andra kan njuta när ni vill. Deal.


Reflektionerna över det som var igår var delade. Näähää???   Som jag antog. En spelade i min liga. Hehe... Ärligheten tror jag tog nån på sängen. Men jag orkar inte hitta på och vara nån jag inte är, så... Ta´t och acceptera´t. Jag skulle ju säga vad jag tyckte. Frågar man får man tåla svaret liksom.   


Va ska ni göra i helgen då??


Här är boken öppen med tomma blad. Men jag tänkte inte planera in nåt. Ta dagen som den kommer låter bäst!! Man blir så förbaskat besviken om nåt skulle skita sig så...  


Nu är det dags för fredagsmys med familjen!! Hoppas ni har det gott!


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards