Alla inlägg den 24 september 2012

Av csa - 24 september 2012 23:10

...och Telia envist stilla står!   

Ska det behöva ta timmar för att skicka ETT mail?? Tydligt det.

Tur att det finns Hotmail. Hoppas bara mottagaren inte ser det som skräppost pga detta. Man vet ju aldrig...

Och framförallt så kom även det mailet tillbaka en sväng...så än kanske man inte ska jubla?! #omöjligheter finns


Dagen rann iaf på.

Kvällen sa bara poff. Spenderats med diverse "tissel å tassel" och i skrivaren sa det rassel!   Ut kom det viktiga papper, av typen dyrbara lapper!! (Okej..inte såå bra rimmat i sista meningen kanske  ...men...)

Kom just underfund med att denna vecka är sketafull med måsten. Hade ett mer öppet spelfält innan den lilla detaljen om ett måstebesök hos optikern kom till. Men. Men. Nu är tydligen även linserna redo för avhämtning och dem behöver jag inom kort!!

Det får bli onsdagsgöra. Men fort får de gå. Det är ju DALLAS-DAGEN!! Inte missa de elaka godingarna. Har sökt medlemskap in i deras familj. Utifall min egen verkligen får nog...   


Imorgon blir det ju innebandydebut för lillan! Tror jag iaf. Hon blev mkt piggare efter dagens hemmavarande, vilket mestadels bestod av sömn. Trodde ett tag hon aldrig skulle vakna. 3½ timmes sovning mitt på dagen är inte normalt för henne. Men hon vaknade med färg på kinderna och log. DET ser jag som friskhetstecken!!   


Äldsta kom idag hem med en rolig grej, enligt Bosse. En tvärflöjt. Dock fick jag ut för varje gång hon blåste i den. Han är lustig lille-Bo. Gillar inte de mera "normala" ljuden som finns, men blåshorn och liknande skruvat är på nåt vis i hans värld ett startskott för BUS!!?? Tokhund!!


 

"Smile...your on Candid Camera"


Haft päronen på visit inför deras "jobb" nästa vecka. Haha. Det var roligt. Men det är väl inte så lätt att kunna "allt" inom en bransch som man inte är van vid kan jag tro. Det är ju inte ens lätt för en annan, som ska vara rätt van.


Det är höst nu hörrni.

Det funkar inte längre med shorts,tshirt och foppisar på kvällen. Kylan från blåsten liksom äter sig in i benmärgen. Och det redan!! Uscha. Jag gillar inte kyla. Trots att jag borde ha rätt mkt underhudsfett. Det är något nära nu för att första eldningen blir av.


Nepp. Nu har naglarna torkat och sängen ropar.

Tick, tack!! Gonatt!! (inget rim...bara ett måste)


Av csa - 24 september 2012 11:37

Fattar inte va svårt de ska vara att få bekräftelse på VAB idag?!

Skickade ett mess före 7, fick inget "svar".

Skickade om det ett par timmar senare, fick inget "svar".

Nu ringde jag deras jäkla automatiska telefonsvarare. Hoppas DET blev rätt!!!

Ibland önskar man bara det fanns riktiga människor i all kommunikation. Va mkt fel som kan förbigås genom sånt!!!


Antingen får jag väl nu 3 blanketter eller så har de väl nåt "...tekniskt fel...alla anmälningar den 24/9 har tyvärr uteblivit. Vi hoppas ni har överseende med detta...inga pengar kan betalas ut pga detta...."

Skulle inte blir förvånad.


Men nu har jag gjort mitt bästa (3ggr t o m!!), mer kan jag inte göra. Nu ska vi läsa bok för nu har prinsessan vaknat.

Vi "kom fram till" att imorgon måste hon vara pigg. Bad i skolan vill hon INTE missa. Och innebandyn på kvällen lyser det MÅSTE om!! Hihi...sötnos. Hoppas innerligt hon kommer tycka det är kul!!!! *tummar hålles i krampgrepp*

Världens sötaste klubba har hon iaf. Och världens finaste färg på bladet...  


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards