Alla inlägg den 5 september 2012

Av csa - 5 september 2012 22:11

Dags för läggning av tanta alldeles strax.

Känner mig lite halvskum om sanningen ska fram. Vore det konstigt om man håller på att skaffa "nåt"? Knappast. Det finns ju snart inte en människa i omgivningen som inte hostar, snörvlar, febrar...eller rent av spyr nu.   

I sånna här lägen skulle man vilja fly undan tills allas baciller bränt ut sig själva.

Behåll hörrni! Givmildhet behövs inte om den inte är av godo!!   


Men man kan ju tyvärr inte fly från allt man skulle vilja slippa. Det finns där, överallt. Som ohyra. Frågan är om folk anses sig ha gåvor eller åkommor i "ämnet"?! Jag har en gissning på frågan.

De vet allt. De kan allt. De har gjort allt. De är bäst helt enkelt. Och denna kaxighet kompat med total oförmåna att stå i egna skor.

Jag förstår inte????

Va glömdes bort i uppfostran där då? Rätt och fel kan ju inte vara så svårt att särskilja. Man målar inte grannens bil med nagelack...men man kan ställa upp och klippa dens gräsmatta vid behov.  

Jag tror jag har spridit en bacill.   Am I famous now??   What did i win???


Att se svart över oallvetare och dess åhörare. Speciellt de som tror en hel del om just Mig ochMitt och tror sig veta hur Jag är, gör och tycker. Det värsta är inte vad de tror...det är att de SPRIDER SKITEN som löss till skabb som tar emot. Det finns inte någon som vet. Kan vi inte bara göra klart det en gång för alla? Ingen. Eftersom jag ger blanka f'n i va andra gör eller inte, varför inte respekten tillbaka!??

Kan man urskilja rätt och fel så är det bara en sak att göra. Adjö!! Vinkevink.

Få Mig att framstå som "den" är varken begåvat eller sant.

Jag har mitt liv och mina val. Jag är Jag - Du är Du. Hon är inte Han - Han är inte en Traktor.

Jag behöver inte hjälp att förmedla mina ord. Jag är rätt bra på att tala om hur det ÄR själv. Tunghäfta äger jag inte. Aggressionskontrollen är sviktande omild. Ska man bli förbannad så är inte småsur ett alternativ.


Någonstans i allt det mystiska så kan jag inte låta bli att skratta. #Överarbetad??#

Va trist...på riktigt. Inte så lätt att hitta hobbies??


Sanningen finns ju trots allt här i ord och bild...inte i vad andra påstår eller förmedlar vad de tror sig veta... 1-0 till Mig. Och jag vinner alltid av vetorätten om mig själv. Sry!   


NU är det dags att sova. Imorgon så kommer ännu en av alla mina klanderfria dagar i livet.

Frågan är om jag ska ta Ferrarin till jobbet imorgon eller om Helikoptern är fulltankad? JR har det fint han!! Svåra val i fantasins värld...


 


Den riktigt tunga frågan i debatten här äro...kommer man höra väckarklockan imorgon då? Gick ju sisådär imorse kan väl jag vara rörande överrens med mig själv om...    Imorgon kanske man helt enkelt skulle ta och sova ut?? Lockande.




Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards