Alla inlägg den 18 september 2012

Av csa - 18 september 2012 16:48

Avnjuter en stor kopp kaffe efter en heldag i Västerås på kurs med Lola och en mkt blandad kompott av människor.


Första intrycket.    

Sista intrycket.   

Det är inte alltid första intrycket är det riktiga, kan man säga.   


Kursen är egentligen för fackliga snubbisar, men vi går liksom in i det när det gäller lagar, regler m.m i våra förtroendevalda uppgifter, så...nu är vi på kurs i ämnet alltså. Det verkar inte såå pjåkigt faktiskt.

Är man helt blåst...tagen av stundens nyhet...nyfikenhet...nå-nytt-het...eller...?! Jag blir sugen på att plugga!!

(Kanske går över efter imorgon...hehe...vem vet...)


Just nu sitter vi i en liten rävsax inför kvällen. Ska det bli innebandyträning eller ej?? Lilleskrutta kan inte riktigt bestämma sig då Ida har Love här och de leker för fullt just nu.

Men det brukar ju svänga lika fort som flaggan för vinden, om de har roligt eller avskyr varann...  .


Jag tycker ju iaf att hon kan åka och sitta bredvid idag och kika iaf!!! Tycker hon inte det verkar skoj...ja då vet vi det. Och gillar hon inte innebandy så borde jag kunna ha ännu ett argument EMOT hockey.   För inte f-n köper jag en hel hockeymundering bara för att den ska fylla en garderob. Har ingen plats för det. Inte ens en plats för själva garderoben.   


Tror jag ska ta och fixa nåt mig-igt idag. Känns som det behövs.


Hööööres hörrni...

 



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards