Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Fejk funkar!!

Av csa - 2 augusti 2010 19:43

Ikea-dag idag!   Jag och Hannah. Vilket team!! Rattade runt den stora vagnen bland stora kjolar och sura tillhörande gubar.

Sen tog vi en sväng till Toys åsså. Hannah valde ett par My Little Ponys men sen tyckte jag att nåt nyttigt måste ju finnas i den stora affären också. Det blev ett gäng pyssel-böcker som fick hänga med hem också. Ida är i skrivandets stund djuuupt förskjunken i den om att lära sig bokstäver. Hon ÄLSKAR sånna här böcker. Verkar lovande inför förskolestarten det...


Jag är ju långt ifrån en dukig grön-fingrare. De liksom gillar mig inte de där blommorna som pryder andras fönster till bredd och längd. Det är såå vackert...men va gör man när det liksom inte funkar?


                       Så här vackra är riktiga under Stina-omvårdnad!

                                 
                                            Not so nice...  


                                     MEN! Titta hur det ser ut nu!

                                   

                                        Mycket nice:are va???   


Och det bästa av allt är ju att dessa kan jag glömma vattna huuuur mkt som helst! Fejk funkar!!


That´s all for now...

 
 
Ingen bild

Ingrid

2 augusti 2010 22:25

Tja, vad säger man om dina gröna fingrar?? Men man kan ju inte vara bra på allt ju. Men det BLEV ju fint till sist.

Pysselböcker går det åt i parti och minut här oxå.
Jättebra sysselsättning och bra träning. Thilde älskar dem fast hon ska börja i 3:an och redan kan läsa och räkna.

Ingrid

 
Ingen bild

Sinnika

3 augusti 2010 13:58

Måste göra dig besviken för tyvärr så behöver dessa omvårdnad iform av en dusch ibland. Våra brukar prydas med en fin hinna katthår, hmmm. Men jag håller med dig jag gillar verkligen de underhållsfria, har bara sånt och det är jättefint. Tyckte ditt blev väldigt gulligt!

Hej så länge.

 
Ingen bild

Carola

3 augusti 2010 16:19

Dom där fuskiga IKEA blommorna är jätte fina,har en del här hemma oxå ;)
FUSK är alltid bra... hehe

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

3 augusti 2010 21:21

Jaa, vi hade tänkt oss Askersund. Det får bli som träning, för nu känns det som om Ronja inte har ett enda strå kvar, hehe.
Då ses vi där !
//Susanne

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Anneli

Anneli

3 augusti 2010 23:59

Hallå!
Du är inte ensam om att ha fejkisar hemma ;) Har nästan sånna överallt nu :) Det blev jättefint i din vägghållare.
Ska du till Svenstavik? Funderar på att ta med mig lillkalven dit.
Kramkram Anneli

http://www.skansens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av csa - Söndag 18 feb 22:17

Om man bara kunde få bryta benen. Vilken befrielse. Det syns. Om man bara kunde få slippa ifrån... Alla diskbråcken i nacken. Sviterna efter cancern. Gallproblem. Magmunsbråcket. Magsår och inflammationer. Tarmfickor. Rörelseproblem...

Av csa - Tisdag 16 jan 22:25


Eller vad man ska kalla det jag gjort idag?! En del av mitt nya jobb, var det iaf. Som SKA bli bra för mig. Det smakade iaf bra. Jag hade kul, bra energi, i huvudet, för att ta 2 km fyss, nöjd-känslan infann sig ikväll. Jag fick ett nytt eget kon...

Av csa - 31 december 2023 00:15


 

Av csa - 27 december 2023 23:00

"Vilken otur du har..." Är bannemej den värsta kommentaren jag fått och får. Otur har man om man snubblar och stukar lilltån. Tappar bort en strumpa eller liknande. Det jag har är nåt annat. Förbannelse mer likt.   Jag har tappat räkningen, i...

Av csa - 25 december 2023 22:45

    Den kom i år igen. Tänka sig. Fort gick det också. Bara snön ramlade ner... Men julen har varit jättebra! Förutom att H haft hög feber och varit som en trasdocka... Men har vi någonsin haft en jul när alla varit friska? Tror inte det.  ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards