Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av csa - 19 augusti 2010 18:44

Tänk så upp-och-ner det kan vara samtidigt va.


Det enda bra i hela snurret här är väl iaf att ingen människa ligger illa till. Ingen som blir orättvist behandlad eller varför inte dragen en vit lögn för? Nej. Sysslar inte med sånt. 
Jag kan passa på att berätta att jag tror bestämt det hände mig härom dagen. Det var synd det! Hade trott på historien, klockrent. Men...det finns ögon som ser "allt". Det va dumt det damen. Trustful...not at all!!! Bye, bye!!!   Have a good life...but you have burned your ships to my land...


Ja, ja...tar väl å bloggar lite medan jag väntar hem karln. Han har varit och provat en bil. Den va bra. Den ska vi ha. Hämtas i det snaraste...helst igår...

So far almost soo good.


Annars har jag ett aber framför mig.
Jag hoppas innerligt att någon vänlig själ till arbetskamrat kan tänka sig att byta med mig nu när det snart är dags att åka på kurs i några veckor. Tajmingen kan nästan inte bli sämre än nu nämligen!!

Karln har fått mellansveriges sämsta arbetstider och det blir inte bara pyssel för att få ihop det nu...det blir fan ett rent h-vete.   
First thing on Monday. Fix it!!!


Imorgon behövs typ 37 timmar för att "fixa" helgen kom vi på. Hur????     Ev blir vi av med stor-bilen redan imorgon...räkna ihop hur man får in hela familjen + packning + hundarna i Golfen. Ironiskt...haha...jo, jag har provat, det gick.   Men det var utan burar, tältet, stolar..osv osv osv... Man kan inte kräva allt av den lille gode!!!
Hade ju hoppats på att få ha den stora kvar över helgen...men iofs bra att den byter ägare nu iaf. För framtiden bäst. Och det är väl för framtiden man planerar...eller?!


Om jag faller tillbaka på tidigare inlägg idag så måste det fan varit åskan som bråka med mig. Även om jag ingen hörde här. För ALLA dagens inlägg (lät som det var 27..men faktiskt bara 2 och en filmsnutt  ) försvann från Fejjan i samma veva som allt hoppade groda. Efter utloggningen och omstart av datorn var det ju adjöss med ett inlägg här också. Jäkla strange...
Eller! Det finns ett knepigt tema till här. De som sprängde igår har ju jobbat idag med. Kan ju hänt nåt där kanske??


Men. Det verkar ju funka nu iaf. Bra det. Gillar den här bloggplatsen måste jag säga. Poäng GOOD!   

Ska fortsätta gnugga geniknölarna här...och leva på hoppet!! Tänk att så mycket skoj kan skapa minst lika stora problem som i rolighets-storlek!?


Av csa - 19 augusti 2010 12:01

Nu blir jag lite   ...


Först ett inlägg som hux flux försvinner??? Ok, jag kan eventuellt råkat trycka tabort eller nåt...så det köper jag!!


MEN.


Inlägg nummer två pågår...och då blixtrar hela datorn till och det hoppar groda över hela bildskärmen!!???


Nu e jag inte glad...inte alls...   ...


Skriver detta mest för att få se om detta stannar kvar eller om allt ska få tuppjuck igen?? Kan ju bara varit "nåt" också...?!... Eller händer inte bara "nåt"??



Av csa - 19 augusti 2010 09:33

 

Japp...det piskar, stänker och emellanåt öser ner ute. Alldeles totalt lagligt att ligga i soffan och glo på Disney-filmer alltså?   Skööönt!
Bara jag och Hannah hemma. Myspys!!

 

Är ff trött och trött. Då gör man det kroppen vill. Eller blir så illa tvingad till kanske det heter? Sova.    En mkt underskattat syssla måste jag säga.

 

Annars är det mkt som ska planeras här nu. Nästa vecka blir helvetisk för sambon. Förstår att han ledsnat på sitt jobb och de urpissiga tiderna kanske allra helst.   Hoppas han får ett nytt - imorgon!
Ännu ett liiiitet problem kan ske redan till helgen. Vi tar tag i det (om Gud och nån mer är med oss) och gör det bästa av det. I värsta fall får man väl helt enkelt skita i utställningarna i helgen och bete sig som "normalt" folk???
   *tänka, tänka, tänka* 

Ja, ja...vi får se hur detta slutar imorgon. För då ska det vara klart. Ingen idé att kasta vatten på en eld som inte brinner, eller?!

 

Nej...tar och fortsätter med det jag är bra på här och nu. Sova och slumra och vila. Gonatt! Eller..nåt sånt?!   

  

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards