Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av csa - 15 augusti 2010 23:04

Söndag...sömndag...njajo...lite lika.  


I det här huset har det iaf varit nästintill så hela dagen idag. Iaf på sambon som drog ner utsvävningarna en aning... Han är sällan/aldrig sjuk. Så nåt klag är detta inte. Men idag har han inte varit pigg.     Legat frussen nedbäddad med ont mest hela dagen faktiskt.

Men här på kvällen kvickna han till igen, så vettifanken va han hade?? Eller så var det för att jag hotade med att köra honom till   som fick igång honom??


Nåja. Jag har väl bara lyckats prestera en tvättmaskin typ. Så vem som varit mest aktiv får vi nog lämna till nån av ungarna tror jag...


Va med om nåt lite läbbigt idag.   Glömde ta min medicin imorse. Vet inte vad jag ska tro...men innan lunch fick jag för första gången, sen jag började pillertrilla konstant, en jätteattack av ont!!!! i magen. Det var då jag kom på vad jag glömt. Snabbt i med medicinen...och sen dess har det varit lugnt. Vet inte om jag ska tro på att det var avsaknaden av den eller om den kanske inte hjälper full ut längre??? Scary what ever tycker jag. Har jag verkligen fått ett sånt stort beroende av den???   


Vill inte tänka på sånt nu...utan ska gå och sova. Nog för att jag inte har slut på semestern...men jag har en liten fröken Ida som ska till "skolan" imorgon. Förväntansfull som en tok!!! Så visst ska hon väl få åka...och mammsen får hoppa upp före 7 om hon ska hinna med den lämningen...   Sovmornarnas tid äro förbi...  ...sommarlovet över...   ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards