Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av csa - 4 augusti 2010 19:14

Ah så tokigt det blir ibland...  

Åkte till stan för att hämta mina resterande par linser OCH skulle ha ett ställ med regnkläder till Ida.

Jodå. Linserna kom hem. I can see again!!   
Regnkläderna...glömde vi nog bort någonstans vid Onoff...Elgiganten...Media Markt...  ...bilkollandet...


MEN nu kan vi resa med dvd igen! Den förra har ju pappsen gjort jag-vet-inte-vad-med. Den följde med karln på en sväng...sen dess har vi inte sett den!   Men nu fick tjejerna ist varisina skärmar på den här nya och lite "billigt" blev det med. Det enda paret som fann var skyltex:et. Tack för det!
Någonstans i det hela hittade jag äntligen en liten hårfön också. Modell jättesöt. Ibland bara måste man...

Sen...blev det lite tokigt...  

Karln började kolla på kameror. HAN liksom???????????  

(-Madeleine Lundh!!   Det var sista gången du låna ut en kamera till honom. För det måste varit hans roliga stund i Köping som har odlat fram detta vilja-ha-begär!??! )

Nåja..vi kikade faktiskt bara. Fast...en Nikon, Sony...ja...det fanns en del att välja på. Och jag ska INTE ha en sån där stor tung pjäs nu. Nej, nej...nu pratar vi "enklare, liten modell - bara den är snäll!"  För den jln vi har är ju inte klok någonstans!!! 

Vi få´la se va vi hitt på för nåt...


Nej nu e det bäst jag remmar ut. Tror familjen håller på att förbereda bussen för avfärd eller vad?? Lika bra å ge en hjälpande hand när alla sätena ska möbleras hit och lite dit...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards