Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av csa - 6 augusti 2010 22:18

Jaha. Då var man både framme och mätt efter en pizzasväng på stan och godismättare efter en stund i Polly-påsen. Ska bara slänga mig i duschen. Det bästa. Man kan duscha länge, länge, länge... Sen kan jag sätta p för den här dagen och se fram emot nästa.


Jaha. Och vart hamnade vi då?

Ja de kan man undra när man har ett gäng sånna här utanför bilfönstret...    


Vägen hit har iaf varit solig och soligare. Nyss kom det dock en skur trummandes mot fönstret, men luften blev underbar här efter.


Några stopp efter vägen blev det. Vet inte vart vi var när vi tog dessa...men vi hade iaf passerat Hassela 36 med råge vet jag...  Behövde ett stopp för lite av-springning i benen på somliga små.

  

och några andra ville såklart också sträcka på benen...

  


  

Inte så mkt att säga just nu. Ryggen dötrött och jag med...

  

Bosse har nu gjort sin hotelldebut och den blev...

Godkända sängar!

Nej...dags att logga ner och försöka få fnitterlisorna att sova...de har lite å göra imorgon...utan att de vet om det!


     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards