Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av csa - 24 augusti 2010 20:39

Oförändrad status.   Väntar vidare på svar...imorgon hoppas jag!!


Vet inte varför jag är så envis så jag tar mig till jobbet i mitt skick. Och eftersom jag inte ens själv kommer på ett svar så ska jag inte spekulera mer i det. Men jag har stått ut hela dagen (med betoning på STÅTT UT   av varierande karaktärer...) Mkt att göra. Kanske lite för mycket för mig just nu?? Men, men...


Känner mig som en ganska värdelös matte och mamma just nu. Hundarna får mer eller mindre roa sig på egen hand och barnen servar MIG typ. Måtte detta elände ta slut... Det är väl jag som ska vara "den där". Supermorsan!!   


Min kurs är nu iaf avbeställd. Både jag och cheferna kom fram till att jag kanske ska "leva" innan jag lär? Sant...


Husse/pappa jobbar. Nästan hela tiden nu. Tycker det är dötråkigt. Kanske också lite extra "saknande" nu när jag inte är piggelin?? Vi hinner typ säga hej och hejdå åt varann...det är allt vi ses på eftermiddagarna och mornarna. Fy fan vilket samboliv!!    Käckt kan man ju dra till med dängan: "Då hinner vi ju inte bli osams iaf, när vi aldrig ses" Men så rolig ska jag inte vara idag. Inte på humör för sånt...


Nej fy fan...nu vill jag pigga på mig och njuta skön höst. Det är ju den mysigaste årstiden som finns!!! Men just nu växer bara tvätthögarna här och dammet lägger sig överallt. Det är mitt ansvar som inte sköts nu. Sambon ska inte ens hinna skiten en vecka som detta!! Så jag klandrar ingen förutom mig själv för detta aber.


Nå..ingen uppåt-blogg idag heller. Men varför spela när man kan tala sanning??   


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards