Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av csa - 7 augusti 2010 22:32

En lång dag är nu till enda. Har tagit massor med kort idag, men orkar inte ladda ner några nu, så det får komma upp här en annan dag.


Vi började morgonen med jordens sovmorgon. Har verkligen sovit som en stock i natt, och de små med gladeligen. Sen käkade vi frukost tills vi rulla ut... Man kan ju inte låta bli!! Hotellrullar är det inget som slår.  


Sen tog vi en biltur upp til nåt högt torn som jag har glömt namnet på. Sambon och barnen klev upp medans mamma-höjdrädd stanna på backen med hundarna. Vi gick en liten promis där uppe och sen åkte vi lite här och där och kikade i flera timmar. Mycket fint här måste jag säga!!


"Hemma" igen så bytte vi bara om och gick över till Äventyrsbadet som bara ligger ett stenkast från hotelldörren. Uppskattat såklart!! Gick att bada i olika pooler inne och t o m simma ut till ännu ett par bassänger. Massor med rutschbanor för både stora och små fanns också. Barnen åkte även den största, Ida t o m själv en sväng. Modigt!! Skulle jag aldrig vågat...  


När vi kom tillbaka så dök Lena, Åsa, Ebba och Bella upp. Vi har typ rummen bredvid varann också, så det går inte ens att klaga på grannarna här!   

Vi hämta lite Thaimat och satt ute på innergården och åt och babbla en stund. Mysigt!!


Sen fick Bosse en skönhetsmakover. Verkligen behövligt!! Han som nyss släppte all päls mitt på ryggen...har nu bestämt sig för att på baken behövs inget den här gången!! Ooonooo säger matte!!   Men bara kanterna justerades lite så blev det tipptopp igen. Syns inte ens. Nu måste jag nog dock tvinga kille att stå och sova inatt, för ingen kan fixa en morronfrilla som han.    Det är fullt möjligt att ha pälsen åt fel håll kan jag tala om.


Nu är Dante ute på rastning, den sista som ska få sitt. En dusch väntar för mig, tjejerna ligger redan i sängen och snart har ljuset slocknat där...     Sen är det sista natten här uppe i Östersund för oss. Lite synd. Har haft toppenväder och det har verkligen varit mysigt. Imorgon...Svenstavik utställningen. Va ska hända där månne...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards